poniedziałek, 30 marca 2015

Wyniki.

 Chciałam wam oznajmić, że... zdjęcie Fifi'ego oraz -jak już pewnie wiecie- Harry'ego  wygrało nasz konkurs. :D Strona z tymi dwoma zdjęciami i adresami do bloga pojawi się dopiero najpóźniej w środę, ponieważ mam bardzo mało czasu. Cudem udało mi się napisać tego posta.
 Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszym konkursie. :  Czykicie z jaimojezwierzaki117.blogspot.com , Harremu z dziennik-mojego-labka.blogspot.com , Lady moje-malamuty.blogspot.com , Fifi z firo1331.blogspot.com oraz Mirze z miramydog.blogspot.com .

Oto zdjęcia zwycięzców:

Następny post się pojawi niebawem. :)

Pozdrawiamy
W&E

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, psiaki są urocze! Gratulujemy zwycięzcom. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 😘 ale i tak bardzo dziękuję że mogłam wziąć udział w super konkursie 😉.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Muszę tego bloga zaobserwować, bo wcześniej próbowałam i nie poszło. Od teraz będę komentować wszystkie wasze wpisy i będę na bieżąco :).
    Może chcielibyście, bym napisała o blogu Eddy'ego?
    Pozdrawiamy,
    swiatoczamibeethovena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za zaobserwowanie. :) Możesz napisać o blogu Eddy'ego, reklama nam nie zaszkodzi. ;D

      Usuń
  4. Gratuluję zwycięzcom! Wszystkie psiaki są piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zaprosić wszystkich również do mojego konkursu :) http://moje-malamuty.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy! :)

    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka! Dziękujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Zapraszam do mnie bardzo serdecznie na konkursik rzeczowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejny konkurs ? Chętnie weźmiemy udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad organizowaniem konkursów prawie co miesiąc lub dwa. ;)

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)