niedziela, 22 listopada 2015

Powrót. Recenzja COMFY Mint Dental Stick

Hej.!



Nie było mnie na tym blogu trzy miesiące. Z powodu braku weny musiałam zrobić sobie przerwę, a potem zdecydowałam, że porzucam stronę. Jednakże bez czytania waszych blogów i pisania postów na moim zdałam sobie sprawę, iż zaniedbałam Eddy'ego. Przestało mi zależeć na trenowaniu go, znajdowaniu ciekawych sztuczek czy bawieniem się z nim. Dlatego też postanowiłam wrócić.

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie.
Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies."

                                        /Konrad Lorenz/




   COMFY Mint Dental Stick


Zabawka COMFY Mint Dental Stick może służyć zarówno małym, jak i średnim psom.  Jej długość to 17,5cm, a dostępna jest w kolorze zielonym i różowym. Ma ona również miętowy zapach. Nadaje się do aportowania i bez problemu można zostawić z nią małego psiaka.

ZALETY:

- ma przyjemny zapach,
- idealna dla małych psów,
- dostępna w dwóch kolorach,
- przystępna cena (ok. 10 zł),
- nie tonie,
- wytrzymała,
- idealna do aportowania,

WADY:

- brak zainteresowania nią ze strony psa,
- ciężko jest zauważyć ją w trawie (mając zabawkę w kolorze zielonym),



Blogerzy mają różne opinie na temat tej zabawki. Jedni uważają ją za niezbędną w kolekcji swojego psa, a drudzy - wręcz przeciwnie. Ja należę do tej drugiej grupy. W pierwszym tygodniu jej posiadania Eddy był nią zafascynowany, natomiast w tej chwili leży zbędna w szufladzie.



Yorki są tymi psami, które zamiast sierści mają po prostu włosy. Z tego powodu na zimę i późną jesień muszą mieć ubranka (co mnie trochę irytuje -dużo czasu zajmuje włożenie go Eddy'emu). My będąc w piątek w TK Maxx zakupiliśmy coś w sam raz na zimowe, wieczorne spacerki. W komentarzu napiszcie, co sądzicie. ;)



Pozdrawiamy
W&E

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Czekałam. Nie poddawaj się, znajduj motywację i zapał, i pokazuj ludziom, że York też może być borderem ;)
    Nad zabawką od jakiegoś czasu poważnie się zastanawiam. Szukam wytrzymałego aportu do wody i to wygląda całkiem nieźle.
    Ach, ten TK Maxx... Muszę się tam w końcu wybrać!
    Skoro mogę polecić... No to łap!
    8lap1ogon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zrobiłaś recenzje tego patyka, bo planuje w najbliższym czasie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak żebyś za szybko nam nie uciekła proszę o opinię o COMFY Mint Dental Bone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że recenzja tej zabawki pojawi się jeszcze w tym roku. ;)

      Usuń
    2. To jak mam jakiś głos to przed darmową dostawą ;)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam Tk-maxa upolowaliśmy tam fajne miski podróżne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że jesteś. Mam nadzieję, że szybko nie znikniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś do pisania :).
    Ten patyk jakoś nigdy mnie nie interesował i nadal tak zostaje, więc z pewnością w najbliższym czasie nie wyląduje on w naszym zbiorze.
    Ubranko wygląda całkiem porządnie i wydaje się być ciepłe.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)