niedziela, 1 marca 2015

Konkurs! :D

  Długo myślałam nad zrobieniem jakiegoś konkursu na bloga. W końcu wymyśliłam. Udział może zabrać każdy zwierzak, nawet tygrys, jeżeli ktoś posiada :D Są cztery tematy:

-"kolekcja zabawek mojego pupila (ze zwierzątkiem na zdjęciu)",
-"mój pupil i końcówka zimy lub początek wiosny",
-"sztuczka mojego pupila",
-"śmieszna poza/zabawa mojego pupila",

   Zdjęcia należy wysłać do soboty 14 marca tego roku. Po tej dacie umieszczę na blogu posta ze zdjęciami zwierzaków uczestników i zrobię coś w rodzaju plebiscytu. Także to czytelnicy wybierają zwycięzcę lub jeżeli zgłoszeń będzie powyżej 5-kilku zwycięzców. Można wysłać jedno zdjęcie swojego pupila, chyba że posiadasz więcej zwierząt, to jedno zdjęcie na jednego. A nagroda? Po skończeniu konkursu utworzę zakładkę do której dodam zdjęcie/zdjęcia zwierzaka/zwierząt. Przed wysłaniem zdjęcia należy napisać "biorę udział" w komentarzu pod tym postem. Zdjęcia wyślij pod e-mail: eddy.yorkshireterrier@gmail.com a w treści napisać adres bloga (jeżeli posiadasz), temat jaki wybrałeś/aś, imię zwierzaka. Jeżeli chcesz, możesz również napisać informacje dodatkowe o pupilu, które pojawią się pod zdjęciem jeżeli wygrasz. Liczę na dużo zgłoszeń:)

Pozdrawiamy
W&E

P.S Zachęcam was również do zabrania udziału w nowej ankiecie oraz do zaobserwowania bloga :)

8 komentarzy:

  1. Moje pierwsze wrażenie to: ,,Ooo, znowu konkurs *.* ''. HAhaha! NA pewno wezmę udział! :)

    W&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wyślemy jakąś fotkę, mam setki zdjęć, trudno będzie wybrać.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział :)
    http://golden-luna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wezmę udziału. :(
    Pozwolę zaprosić Cię na wpis, który jest na blogu Beethovena, a tytuł wpisu to ,,Jest źle". Potrzebuję Twojego komentarza, ponieważ bez 17 komentarzy nie napiszę kolejnego wpisu. :)

    Pozdrawiam!

    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, chyba weźmiemy udział :D
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)