piątek, 27 marca 2015

2 etap.!

 Na początku chciałam wam oznajmić, że pierwszy etap wygrał Harry z dziennik-mojego-labka.blogspot.com , gratulujemy.! :D  Blisko wygrania była również Lady. :)  Zdjęcie tak jak obiecałam pojawi się w stronie, którą utworzę po wyborze drugiego zwycięzcy.
 A więc... Zaczynamy drugi etap.! Reguły są takie same, jak w poprzednim etapie. Wybierajcie osobę, która -według was- ma wygrać.

Oto nominowani.:
Czykita z jaimojezwierzaki117.blogspot.com

Lady z moje-malamuty.blogspot.com

Mira z miramydog.blogspot.com

Fifi z firo1331.blogspot.com

Życzymy powodzenia.!

Pozdrawiamy
W&E

P.S. Jeżeli zrobiłam jakiś błąd w linkach do blogów, to bardzo przepraszam. :)

22 komentarze:

  1. Piękność mojej BFF i NPNZ - czyli Lady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy wyniki 2-ego etapu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyniki pojawią się w niedzielę wieczorem lub poniedziałek po południu. :) Dodam również, że tak jak autorka bloga "Z pupilem przez życie" nie bierzemy pod uwagę anonimów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie -------> http://moje-malamuty.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że powinien wygrać Fifi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ach, dopiero teraz zrozumiałam, że wygraliśmy! Dziękuję bardzo!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. cykita pierwsze zdjatka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czykita! Słodka jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. trudny wybór. Sorry że z anonima ale komp się psuje -,- chyba Czykita ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jestem przeciwna anonimom... tym razem się z nimi zgodze. Jestem za Czykitkom.! Ona z tych zdjęć ma najlepszą jakość i to mnie przekonuje. xD

    Pozdrowionka!
    CF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym za Fifi ale o ile pamietam wszystkie tematy, to zadne do tego nie paszą

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)