środa, 26 sierpnia 2015

Spóźnieni.!

Hej.!




Dzisiejszy post będzie o urodzinach Eddy'ego, które były 28 lipca... Mocno przegięłam z tą przerwą, naprawdę. No, ale lepiej później niż wcale. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. :/
W tym poście planuję przedstawić wam nasze nowe zdobycze. Jeżeli chcielibyście recenzję jakiegoś produktu - piszcie. :D



- Przysmaki 'Let's Bite!',
- Piłka Spiralna (pachnąca),
- Smycz FLEXI
- COMFY Mint Dental Stick (ten 'patyczek' z prawej strony),
- COMFY Mint Dental Bone, (kość z lewej strony),
- Smycz dla psa FLEXI New Classic,
- Dozownik wody podczas podróży,
- Legowisko z Zoolux'a,


Czekamy jeszcze na przesyłkę od Darii (http://psiepytania.blogspot.com/) z konkursu. :)

                                                   Pojedyncze zdjęcia: 

 



A więc ponowię pytanie... Chcielibyście recenzję którejś 'zdobyczy'? Jeżeli tak, to której?


Pozdrawiamy
W&E


P.S  Z racji iż wakacje dobiegają końca, planuję zorganizować kolejny konkurs na tym blogu. Jacyś chętni? :D


14 komentarzy:

  1. O konkurs nawet nie musisz się pytać. Wszyscy chętni! Widziałam kiedyś tą piłkę spiralna mocno (!) zalatywała wanilią, aż ręce się od niej lepiły. Możesz zrobić jej recenzję. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogpost.om

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs ? Oczywiście
    Recenzja ? Ja bym chętnie przeczytała o zabawkach comfy i o piłeczce...
    Wybacz za tą paczkę ale miałam kilka(naście) wyjazdów (a oczywiście świetna rodzinka nie zaniesie zaadresowanej paczki bo... nie) wr... paczki jutro (najpóźniej w piątek) zostaną wysłane. Szerzej o tym będzie u mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpaczam, niby nie lubię małych psów ale wszystko dla takiego szczura kosztuje mniej ;')
      Nominowałam cię do lba http://psiepytania.blogspot.com/2015/08/lba-po-raz-dziewiaty-ogoszenia.html

      Usuń
  3. Spóźnione sto lat dla solenizanta! :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione sto lat! Super prezenty!
    Jestem na TAK, jeśli chodzi o konkurs. Tylko może jakieś rzeczowe nagrody? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione sto lat :) Konkurs, może być :)

    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA - rudykundelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc wszystkiego najlepszego! Konkurs może być, a recenzje chętnie bym przeczytała tej piłki spiralnej, bo sama zastanawiałam się nad jej zakupem, ale faktycznie miała bardzo ostry zapach i może jeszcze tego kija, bo tez zastanawiam się czy warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już spóźnione, ale STO LAT! :) Bardzo fajne prezenty. Chętnie bym poczytała coś więcej o patyku z comfy ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego! Mi się osobiście bardzo podoba legowisko. :)
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, ja mam tą samą flexi tylko w innej oprawie (zwanej Vario) na takich samych mechanizmach jak Twoje new classic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się prezenty dla Eddy'ego, a w szczególności legowisko. Jest przeurocze! Mogłabyś zrobić jego recenzję?
    Pozdrawiam,
    Małgorzata i Wiki
    http://swiatkundelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekko spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Do recenzji to głosuję na piłkę.
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award
    http://prawiejakhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Recenzja smyczy Flexi była by fajna

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)