niedziela, 19 lipca 2015

Sprawozdanie - czyli drugi tydzień wakacji .

  Hej.!

  Na początku wypadało by wam powiedzieć, że nareszcie mam nową kartę pamięci. :D  Zdjęcia w tym poście będą, aczkolwiek więcej będziecie mogli oczekiwać od następnego postu, który planuję napisać jeszcze w tym tygodniu.
   W piątek wyjeżdżam na 11 dni. Eddy jak zwykle będzie razem z babcią. Ponadto 28 lipca są jego urodziny. Z tej okazji postaram się zrobić jakiś filmik lub nabazgrać jakiś wierszyk. :P
 

Nie przedłużając...

          
  Nasze postępy

I. Pracowanie nad posłuszeństwem:

   -dopracowanie komend; 'na kolanka', 'trzymaj', 'Eddy, zadek!','piątka' oraz 'poproś', - ćwiczymy codziennie!

   -nauka przywołania przy zarówno małym jak i wielkim rozproszeniu, - reaguje, ale tylko, gdy nic go nie rozprasza - bez zmian       

   -dopracowanie reakcji na imię zwierzaka, - to samo, co powyżej

   -zakupienie większej ilości smaków, - zakupione! ;)

II. Dopracowanie bezproblemowego przejścia przez tor do agility:

   -wyeliminować strach Eddy'ego przy przechodzeniu przez tunel, - wystarczyła chwila, by zrozumiał, że nie ma się czego bać :D

   -nauka prawidłowego przechodzenia przez 'slalom', - udało się!

III. Wyeliminowanie strachu przed obcymi ludźmi:

    -zwiększenie ilości spacerów w grupie, - brak chętnych na udział. ;/  Aczkolwiek już wydzwaniam do Kacpra i Pauliny - może się uda

IV. Zaprzestanie tak gwałtownej reakcji na inne psy:

    -przywoływanie Eddy'ego, gdy gwałtownie biegnie do innych psów, - znowu - bez komentarza

    -więcej spacerów w towarzystwie innych psów i ich właścicieli, - Brak chętnych.

V. Dużo wspólnych zabaw na ogrodzie:

    -znalezienie większej ilości czasu dla Eddy'ego, - znalezione! ;)

    -wyłączyć telewizor i wyjść z psem oraz frisbee na dwór, - daję radę!

VI. Częste pisanie postów na blogu:

    -zaprzestanie leniuchowaniu w domu, - jeszcze nad tym pracuję

    -przeżycie więcej wspólnych przygód, - zaliczone

    -dopilnowanie, by Projekt 62 udał się nam w 100%m - zobaczę pod koniec sierpnia. ;)

Sami widzicie... mało co uległo zmianie od poprzedniego posta o naszych postępach. W tym tygodniu raczej skupiałam się na braniu go do koszyka na rowerze, albo coś w stylu: ja jadę, on biegnie. Dobrze słyszeliście - udało mi się go przyzwyczaić do roweru.! :D


 Edgar w zeszłą środę był u fryzjera, tzn. u swojej hodowczyni. Widać zmianę? Co myślicie o jego nowej fryzurze?




Pozdrawiamy
W&E

18 komentarzy:

  1. Gratuluje postępów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję postępów i mam nadzieję że uda Wam się osiągnąć pełen sukces! 🙌
    Zapraszam też do mnie na nowy post 😉 : http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/2015/07/recenzja-ksiazki-rywalki.html?m=0 wyślesz komu się da?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :)
      Wyślę link do znajomych, oni również uwielbiają czytać. ;D

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję 💝

      Usuń
  3. Hm... a mam pytanko: co byś powiedziała na spotkanie w Katowicach ? Do ciebie mam 3 przesiadki a do Katowic tylko 2... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie puszczą do Katowic, to będzie Święto Lasu. :/ A co myślisz o Pszczynie?

      Usuń
    2. Ewentualnie, chociaż wolałabym nie. Z 1 przesiadką jedzie bus, ale jak nim chciałam się dostać bezpośrednio do Katowic to dostałam informację, że nie dość, że miejsc trzeba rezerwować to jeszcze z widzi mi się kierowcy mogę nie pojechać :/
      A może ty przyjedziesz do mnie ?

      Usuń
    3. Jak już pisałam - nie puszczą mnie. :/ Jednakże dam ci znać, gdy będę dość blisko Jarosławca.

      Usuń
    4. Eh.. ok, a Wadowice ?

      Usuń
  4. Gratulujemy postępów i trzymamy kciuki na dalsze! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdj a wgl wazne ze cokolwiek sie udalo

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że poczyniacie takie postępy! :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ze robicie postępy! Oby tak dalej! Powodzenia! :)
    Mamy taką samą tabliczkę, tylko z beaglem i z napisem: "Uwaga! Teren ochrania beagle!" :D
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/
    PS Śliczne zdjęcia, piękny Eddy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta fryzura! Ja z imieniem i przywołaniem pracuję bo na dworze niestety za duzo je rozprasza. Niestety współne spacerki u mnie są nie możliwe :C wszyscy wyjechali z psami a ja w domu :C. Ja mam zwykła tabliczkę :C.
    Pozdrawiam
    jaimoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ;)
      U nas z przywoływaniem jest już lepiej - mogę go puszczać tylko na polach. Jednakże i tak boję się, że gdy zobaczy jakąś sarnę czy zająca, to ruszy w pogoń.
      A spacery wśród znajomych też nie są możliwe. Przyjaciółka nie może, bo jej pies ucieknie, a inni albo nie mają psa albo... właściwie to nie licząc mnie, to tylko dwóch znajomych ma psy. :/

      Usuń
  9. mnie nie pytalas o spacery! :(((

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)