piątek, 3 kwietnia 2015

Wiosna.? Raczej nie. + Czy nam się uda.?

Jaka jest u was pogoda.? U nas od dwóch dni non-stop pada... śnieg.! No właśnie, śnieg w kwietniu i to na wielkanoc. A miałam już w planach spacer ze znajomymi m.in. Pauliną i Mirą z miramydog.blogspot.com, chciałam również wyciągnąć hopki do agi, a raczej sama zrobić z rurek PCV, miała być sesja wielkanocna... znaczy zdjęcia jako takie są.
Dosyć użalania się nad sobą. Przecież są też plusy tej pogody.!

Plusy:
-więcej czasu na komendy ( bo Eddy np. siad czy podaj łapę na podwórku nie wykona ),
- krótsze spacery... to chyba raczej do wad się zalicza.:/
- nic więcej nie znalazłam... macie jakiś pomysł.?

  A dochodząc już do drugiej części posta, to zauważyłam, że częściej siedzę na internecie, grach czy czytam książki zamiast pobawić się z Eddym. Przecież na początku marca obiecałam sobie, że nauczę Indyka ( Eddy dostał to przezwisko od Kacpra, właściciela Czakiego o którym już kiedyś była mowa w jakimś poście ) komend: "Turlaj się", "Wstydź się" ,"Trzymaj" i "W której ręce". Na razie opanował tylko to nieszczęsne "Trzymaj", a mamy jeszcze tylko 4 tygodnie do pozostałych. Wiem, że jesteśmy w stanie to zrobić.
  Mam jeszcze jedno postanowienie, które doszło dopiero niedawno. Mianowicie, z każdym miesięcem będę miała coraz więcej wyświetleń ( przynajmiej tak uzgodniłam sama ze sobą ). Na razie dobrze idzie. Styczeń- dwieście ileś,
Luty- czterysta ileś,
Marzec- pięćset ileś,
Kwiecień- cóż... na razie sto pięćdziesiąt sześć.

To chyba na tyle by tego było. :/
Pozdrawiamy
W&E

P.S  Chciałam was poinformować o dwóch konkursach, w których możecie wsiąść udział. Pierszy znajduje się na blogu.: moje-malamuty.blogspot.com a drugi na: jaimojezwierzaki117.blogspot.com

P.S Zdjęcia wielkanocne są, ale muszę je jeszcze obrobić. :)  Ale  żeby nie było nigdy żadnego wpisu bez zdjęcia, to zostawiam was z jednym  zrobionym 2 tyg. temu.:

10 komentarzy:

  1. Oj jak było ładnie te dwa tygodnie temu. Ja chce znowu wiosnę! Myślę, że się poprawi na święta :/ Trzymam kciuki za Twoje postanowienia i Pozdrawiam pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :)
      My również tęsknimy za wiosną. Miejmy nadzieję, że za niedługo się poprawi

      Usuń
  2. Dla mnie zdjęcie jest cudowne :).
    U nas padał śnieg, ale gdy tylko spadał na mokrą ziemię, to topniał ;).
    Życzymy WESOŁYCH ŚWIĄT! <3 ♥
    Pozdrów Eddy'ego!
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :)
      A ty pozdrów od nas Beethovena. :3

      Usuń
  3. U nas pogoda również jakaś taka jakby jesienna, a nie wiosenna. Ach...
    Śliczne zdjęcie!
    Pozdrawiamy, http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też zima. Trzmam kciuki, żeby Twoje postanowiena się spełniły. Życzę Tobie i Eddy'emu wesołych świąt!
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! Trzymamy kciuki za Wasze postanowienia :) Czekam na Wielkanocną sesyjkę.

    pozdrawiamy!
    Maria&Harry

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzymy, aby postanowienia zostały wypełnione i życzymy WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno uda wam się spełnić wszystkie postanowienia. :)

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obyś spełniła te postanowienia. Na pewno Ci się uda. Trzymam kciuki! ( ^)>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)