sobota, 14 marca 2015

Eddy przypomina!

Przypominam wam o konkursie, ktory został przedłużony. Mianowicie, zdjęcia możecie wysyłać do 22 marca, czyli następnej niedzieli. Są cztery tematy:-"kolekcja zabawek mojego pupila (ze zwierzątkiem na zdjęciu)",
-"mój pupil i końcówka zimy lub początek wiosny",
-"sztuczka mojego pupila",
-"śmieszna poza/zabawa mojego pupila",  
Zdjęcia należy wysłać do niedzieli 22 marca tego roku. Po tej dacie umieszczę na blogu posta ze zdjęciami zwierzaków uczestników i zrobię coś w rodzaju plebiscytu. Także to czytelnicy wybierają zwycięzcę lub jeżeli zgłoszeń będzie powyżej 5-kilku zwycięzców. Można wysłać jedno zdjęcie swojego pupila, chyba że posiadasz więcej zwierząt, to jedno zdjęcie na jednego. A nagroda? Po skończeniu konkursu utworzę zakładkę do której dodam zdjęcie/zdjęcia zwierzaka/zwierząt. Przed wysłaniem zdjęcia należy napisać "biorę udział" w komentarzu pod tym postem. Zdjęcia wyślij pod e-mail: eddy.yorkshireterrier@gmail.com a w treści napisać adres bloga (jeżeli posiadasz), temat jaki wybrałeś/aś, imię zwierzaka. Jeżeli chcesz, możesz również napisać informacje dodatkowe o pupilu, które pojawią się pod zdjęciem jeżeli wygrasz.  Wiem, że nagroda nie jest rzeczowa. Ale czytając komentarze pod postem pt. "Konkurs"  spodziewałam się jednak wielu uczestników. A na koniec jeszcze wspomnę, że następny post może być z opóźnieniem, ponieważ mamy straszną pogodę i nic fajnego się u nas na razie nie dzieje. 

Pozdrawiamy
W&E

11 komentarzy:

  1. Ja udziału w konkursie niestety nie wezmę, z powodów osobistych.
    Zdjęcie jest trochę ,,pokaleczone'", mogłaś próbować je zrobić tak długo, aż nie będzie pomazane, ale ogólnie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba wezmę udział :)
    U nas pogoda jest okropna całymi dniami pada deszcz :(

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie zapomnę to na pewno wyślę zdjęcia :).

    H&F

    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chyba wezmę udział w konkursie :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff! Ale sie Ciesze ze konlurs przedluzony bo chce wziac udzial! :D tylko poszperac w zdjeciach. :D zdjecie postaramy sie dac szybko. (Latop = naprawa..)

    Obserwujemy i zapraszany do nas! :)
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że konkurs jest przedłużony :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już wzięłam udział. Piękne zdjęcie! ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas jest bardzo ładna pogoda :) Zaraz wezmę udział w konkursie! Szkoda, że zdjęcie trochę rozmazane :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas jest bardzo ładna pogoda :) Zaraz wezmę udział w konkursie! Szkoda, że zdjęcie trochę rozmazane :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :) Trochę rozrywki nie zaszkodzi ! :) Pozdrawiam i piękny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bierzemy udział, zaraz zdjęcie będzie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)