poniedziałek, 23 marca 2015

Pierwszy etap konkursu.!

Jak pewnie wiecie lub domyślacie się po tytule, ten post będzie po to, żebyście mogli głosować na zdjęcie, ktore -według was- powinno wygrać. Ale za nim dodam zdjęcia uczestników... Postanowiłam, że będzie 2-ch zwycięzców.  :3  Oczywiście osoby, które biorą udział również mogą głosować. 
Uczestnicy.:
1. Czykita z jaimojezwierzaki117.blogspot.com
2. Harry z dziennik-mojego-labka.blogspot.com
3. Lady z moje-malamuty.blogspot.com
4. Mira z miramydog.blogspot.com
5. Fifi z firo1331.blogspot.com
Znowu stało mi się coś z komputerem... więc musiałam po raz kolejny pisać z aplikacji 'blogger'.  To oznacza, że zdjęcia będą na koniec.
W komentarzach piszcie, kto według was ma przejść dalej. Focie są dodane w kolejności takiej, jak były wymienione wyżej. 

Pozdrawiamy
W&E

24 komentarze:

  1. Według mnie powinien wygrać Harry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Harry wygrywa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że Harry wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że Lady ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że powinna wygrać Lady

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy będzie koniec głosowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry wymiata, hihi :D
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie podobaja czykita i harry ale ze wzgledu na oryginalność to harry i kibicuje żeby i czykita i harry wygrali. Nie wydaje ci sie i wszystkim czyrelnikom że te anonimy w tych komentażach są jakieś podejżane? Wedlug mnie glosy niepowinnaś liczyć od anonimuw xD kto mnie popiera???????????????????????
    Pozdrawiam
    Zosia
    Blog: jeszcze nie mam ale dostane goldena to będzie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cie popieram. Wydaje mi się, że to właścicielka Lady napisała te wszystkie komętarze, ale ja nikogo nie oskarżam.

      Usuń
  9. Chciałabym rozwiać wsze podejrzenia. Ja nie pisałam tych komentarzy, bo wczoraj nie działał mi internet cały dzień. Ale moi znajomi głosowali. Więc te "anonimy" to może oni. A może inni ludzie którym spodobała się moja sunia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry ♡
    kkarolcia9943

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia *-* Zapraszam kocie-to-skrut-od-kocham-cie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)