czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Hej.!


W czasie tych wszystkich porządków świątecznych i ostatnich, zabieganych dni szkoły w roku 2015 znalazłam wolną chwilę na napisanie życzeń świątecznych dla was i waszych pupili. Poprzytulajcie je ode mnie i Eddy'ego! <3



W tym magicznym i świątecznym czasie, chciałabym Wam oraz Waszym psiakom życzyć spokojnych świąt, super prezentów oraz dłuuuugich i miłych spacerków.
A poza tym:
-czasu na treningi/ zabawy,
-duuużo pomysłów na posty,
-udanych sesji zdjęciowych,
-perfekcyjnie opanowanych sztuczek,
-mile spędzonego czasu,
-żadnej nudy,
-miliony czytelników na blogu,
-samej radości,
-wesołych dni,
oraz udanych świąt! :D

życzy
Wiktoria & Eddy



7 komentarzy:

  1. Dziękujemy za życzenia i nawzajem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzymy Wam wszystkiego co najlepsze na Święta! Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Jak Eddy ślicznie wygląda w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy i nawzajem- oby Twoje życzenia się spełniły ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i nawzajem ... uu muszę przyznać iż zaniedbałam swojego bloga jak i blogsfere. Ale już po nowym roku mam nadzieję że przyjmiecie mnie na nowo
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzymy wszystkiego naj naj:)
    http://prosinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)