piątek, 20 lutego 2015

"Eddy, zadek!"

Ostatnio, a dokładniej w niedzielę, postanowiłam nauczyć Eddy'ego świadomości zadu. Ta komenda wzmacnia mięśnie tylnych łap u psa. Pomocna jest także przy trenowaniu psich sportów (np. agility, frisbee, obedience, taniec z psem) oraz może posłużyć do różnych sztuczek, zwierzak zdaje sobie również sprawę z posiadania tylnych łap. Pies naukę tej komendy rozpoczyna zazwyczaj na paru książkach, lecz przy dużych psach-na kanapie itp. Eddy jest aktualnie na poziomie schodka. Postanowiłam, że na razie moja bestia zostanie na tym etapie do końca zimy, ale następnie będziemy wchodzić np. na murek, a kiedy będzie już "ekspertem"- na ścianie.  Moim zdaniem to bardzo przydatna komenda, ale ludzie mają co do niej podzielne zdania.

Pozdrawiamy
W&E

P.S  Chciałam was jeszcze raz poinformować o blogu Pauliny (link w poprzednim poście) oraz o ankiecie, która znajduje się na pasku z prawej strony. Oczywiście jeszcze raz dziękuję za wasze wejścia, to one motywują mnie do dalszego prowadzenia tego bloga. A tak na koniec macie Eddy'ego trenującego świadomość zadu:

2 komentarze:

  1. Ha ha, ja też ostatnio z Funym ogarnęłam świadomość zadku i już się zarzuca na ściane. Np. na mnie nie robi to jakiegoś wrażenia jakby było to coś niewiarygodnego (mimo wszystko tak uważam po prostu się tym tak (aż tak) nie podniecam) ale tata jest po prostu zauroczony.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)