czwartek, 19 lutego 2015

Ostatni tydzień + coś więcej o Mirze

Co u was? Strasznie długo mnie tu nie było, ale wiecie jak jest... mianowicie testy, kartkówki itd.
Dzisiejszy post zacznę od pewnej informacji, a więc Paulina założyła blog o Mirze >>KLIK<<. Zaprawszam Was do odwiedzenia tej strony.
A teraz wracamy do mojej bestii. Eddy uczy się świadomości zadu, ale o tym w następnym poście, który (mam nadzieję) będzie niedługo. W tym tygodniu także bawiliśmy się aportem i nową piłką:








Oprócz tego byliśmy również na naszej zaporze oraz odbyliśmy również sesję zdjęciową.  Oto efekty :





Zapomniałam wam jeszcze dodać, że w środę Eddy zaliczy fryzjera :) Jeszcze raz chciałam was prosić o odwiedzenie bloga Pauliny. Tak na koniec dziękuję wam za tyle wyświetleń i komentarzy na blogu, to one motywują mnie do dalszego pisania postów oraz dodają radości z samego prowadzenia naszego bloga.



Pozdrawiamy
W&E





2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Napewno zajżę na bloga Pauliny! Może wpadniecie na bloga mojej młodszej kuzynki? Istnieje od wczoraj, a ona jest nawą blogerką, więc może zmotywujecie ją chociaż jednym wejściem? Ja i Martyna (moja kuzynka) będziemy bardzo wdzięczne. Z góry wielkie dzięki.
    http://majkimojezycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ale niestety nie które są przekręcone w złą strone :/.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)