poniedziałek, 9 lutego 2015

Coś nowego...

 U nas nic ciekawego. Wczoraj wróciłam z gór, ale jakoś nie chciało mi się pisać. To ostatni tydzień ferii zimowych i dlatego planuję go wykorzystać w pełni aktywnie.
Wczoraj kiedy nie miałam nic do roboty, weszłam na internet i szukałam różnych rzeczy o yorkach oraz innych psach. Znalazłam dużo informacji, dotąd nieznanych mi blogach o psach oraz o... klubie w którym są osoby nienawidzące yorków. Wiem, że niektórzy nie lubią yorków czy jakieś rasy psów, ale dlaczego od razu trzeba zakładać grupę tym samym obrażając właścicieli danej rasy? Bardzo mnie zasmucił widok tych osób które tak właśnie postąpiły. Dlatego właśnie wpadłam na pomysł o napisaniu wyglądu oraz charakteru tego psa w przybliżeniu.


Yorkshire Terrier-miniaturowy terrier

Wygląd: wspaniała szata i umaszczenie, mała i płaska głowa, czarny nos, lśniące oczka, ogon jest ciemniejszy od reszta włosów. Proste kończyny, bardzo dlugi włos na kufie,

Charakter: inteligentny, wspaniały towarzysz, silny i energiczny, baaaardzo lubi zabawę. Niezwykle inteligentny i uczuciowy. Potrzebuje ruchu i długich spacerów, jest zazwyczaj uparty, lubi skupiać na sobie uwagę, wybredny co do jedzenia






Podsumowując: dla mnie to idealny pies 
Pozdrawiamy
W&E


PS. Co wy na to, żebym co jakiś czas pisała skrót opisu jakieś rasy? 

PPS. Mam wrażenie, że już mało kto wchodzi na tego bloga, co byście jeszcze dodali do tego bloga?

4 komentarze:

  1. Przydatny post. Co do bloga to mogłabyś pisać co jakiś czas o jakiejś rasie psów, a co dodania to mogłabyś pisać jakieś poradniki dla właścicieli czworonogów. To tylko sugestie, wszystko zależy do Ciebie.
    Pozdrawiamy Wiktoria & Tosia i życzymy powodzenia w prowadzeniu bloga, oraz wychowywania Eddy'ego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za sugestie ;) Napewno skorzystamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisy ras psów byłyby na pewno interesujące :D
    Tak jak koleżanka wyżej (Wiktoria) myślimy o dodaniu czegokolwiek na twojego bloga :)
    POZDRAWIAMY

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)