środa, 11 lutego 2015

Bierzemy udział w konkursie

Wchodząc na bloga "Z pupilem przez życie", zauważyłam, że autorka zorganizowała konkurs. Jego tematem jest słodka minka twojego pupila. Oto zdjęcie, które ja wysłałam:

Jeżeli chcecie, również możecie zabrac w nim udział. To baaaardzo krótki post, no ale....

Pozdrawiam!
W&E


PS. Postanowiłam co jakiś czas dawać krótką charakterystykę jakieś rasy lub coś w stylu poradnika czy jakiś tam przewodnik weterynaryjny... co o tym myślicie? O jakiej rasie mam napisać w następnym wpisie? Wybór należy do Was :D

5 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia w konkursie :)
    Czekamy na kolejny post i zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/
    Pozdrawiamy! :)
    Ps fajnie by było abyś dodała opcje "obserwatorzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i pomyślę nad dodaniem tej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie :).
    Eddy to śliczny psiaczek!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)