środa, 1 lipca 2015

Projekt 62 - kroki do sukcesu.

Hej.!


   Wiem, wiem... W tym poście miało być coś zupełnie innego, głównie dotyczącego jamników, ale bardzo często dotykający również innych psów. Niestety zdjęcia otrzymam dopiero jutro. :/
   A ten post postanowiłam napisać po przeczytaniu wpisu na blogu od Klaudii i Nerona z neronon.blogspot.com, jednakże na pomysł wpadła Magda-właścicielka Fibi z whitecouchpotato.blogspot.com/. Zachęcam was do wzięcia udziału w projekcie, ale macie mało czasu. :) 
   

      Zasady znajdziecie na blogu o Fibi. No to... Zaczynamy!

 

                                                       PROJEKT 62



I. Pracowanie nad posłuszeństwem:
   -dopracowanie komend; 'na kolanka', 'trzymaj', 'Eddy, zadek!','piątka' oraz 'poproś',
   -nauka przywołania przy zarówno małym jak i wielkim rozproszeniu,
   -dopracowanie reakcji na imię zwierzaka,
   -zakupienie większej ilości smaków, 
II. Dopracowanie bezproblemowego przejścia przez tor do agility:
   -wyeliminować strach Eddy'ego przy przechodzeniu przez tunel,
   -nauka prawidłowego przechodzenia przez 'slalom',
III. Wyeliminowanie strachu przed obcymi ludźmi:
    -zwiększenie ilości spacerów w grupie,
IV. Zaprzestanie tak gwałtownej reakcji na inne psy:
    -przywoływanie Eddy'ego, gdy gwałtownie biegnie do innych psów,
    -więcej spacerów w towarzystwie innych psów i ich właścicieli,
V. Dużo wspólnych zabaw na ogrodzie:
    -znalezienie większej ilości czasu dla Eddy'ego,
    -wyłączyć telewizor i wyjść z psem oraz frisbee na dwór,
VI. Częste pisanie postów na blogu:
    -zaprzestanie leniuchowaniu w domu,
    -przeżycie więcej wspólnych przygód,
    -dopilnowanie, by Projekt 62 udał się nam w 100%



W komentarzach podajcie linki do waszych postanowień, będę miała co czytać. ;D



Pozdrawiamy
W&E     

6 komentarzy:

  1. Oj sporo macie tych planów, obyście się wyrobili! :*
    Ja co prawda nie biorę w tym projekcie udziału ale również mam jakieś postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Was i za Wasze plany. Ja biorę udział w tym: http://pusia-i-ja.blogspot.com/2015/06/10-tygodni-10-czyli-o-co-chodzi.html Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Was kciuki i życzę powodzenia :) Na moim blogu też coś skrobnęłam o tym projekcie, zapraszam :) czterolapni.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Was kciuki, powodzenia ! :) My również bierzemy udział w tym projekcie (możesz znaleźć post u nas na blogu o naszych celach: http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/). Plany macie dość wymagające i zabierające dużo czasu. Z tego poowdu życzę Wam wytrwałości, cierpliwości i przede wszystkim efektów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaka kilometrowa lista! Kibicujemy z Harką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że dacie radę 😘. Napisałaś mi bym ci wysłała link do mojego nowego bloga jak założę. Proszę bardzo 😘: http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/?m=1
    Mam nadzieję,że ci się spodoba 😚. Miłych wakacji 😉

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)