sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świąt.!

                          Wesołych Świąt.!!!

  Z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy,
Życzę Wam i waszym psiakom wszystkieeego najlepszego,
Niech każdy wasz trening będzie udany,
Super pomysłów na posty do blogaduzo,
Szczęścia i słodyczy
-Mały Kurczak Wam życzy :-D :-D

Życzenia wymyśliła przyjaciółka-  Dominika, tylko dodałam niektóre rzeczy, żeby pasowały do tematyki bloga. :))

Pozdrawiamy
W&E

P.S  Obiecałam wam dzisiaj posta ze sesją wielkanocną. Miałam mnóstwo zdjęć, ale połowę, a nawet dużo większą połowę musiałam niestety wyrzucić. Także dodam tylko te wyjątki, które się ostały. :/  Oczywiście odpokutyję jakąś inną sesją jak tylko będzie super pogoda. :)  Na koniec dodam jeszcze, że zdjęć jednak nie obrabiałam. :/

9 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Słodziudkie zdjęcia.
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie! Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem :)
    Wesołego Jajka !! :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt :)

    Pozdrawiamy,
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na marginesie to tego nie wymyśliłam. Ale to szczegół ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na głosowanie! Eddy bierze udział ! ;) http://moje-malamuty.blogspot.com/2015/04/1-etap-konkursu-moj-zwierzecy-kumpel-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia *-* Masz fajny blog zainteresował mnie :) Zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej zapraszam --------> http://moje-malamuty.blogspot.com/p/zwyciescy.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)