niedziela, 17 maja 2015

Niespodzianka dla...

  ...kochanych czytelników!

  
   Hej.!

    Jutro wyjeżdżam razem z klasą na warsztaty ekologiczne. W tym czasie, Eddy  spędzi czas z moją mamą, babcią, bądź innymi osobami, które się nim dobrze zaopiekują. Oczywiście będę tęskniła za nim, ale przynajmniej pobędę więcej czasu z klasą i najlepszymi przyjaciółkami. :)
     Przepraszam was, że tak ciągle nawijam o sobie, no ale jakiś wstęp być musi. :P A zwracając się do tytułu posta... Otóż organizuję dla was konkurs (tak, znowu) i liczę na dużo zgłoszeń. :)  Brać udział może każdy, nawet zwycięzcy poprzednich konkursów (tj. Harry i Fifi).
 
 Zdjęcia należy wysłać do 31 czerwca tego roku. Po tej dacie ja razem z Pauliną-właścicielką Miry i Sarą wybierzemy zwycięzców (o ile one się zgodzą, a jeżeli nie, to wezmę do oceniania kogoś innego. :/). Ilość osób decyduje o ilości miejsc. Możecie wysłać zdjęcie lub wybrać formę opisową. A nagroda? Po zakończeniu konkursu, do zakładki "zwycięzcy naszych konkursów" dodam pracę zwycięzcy. Przed wysłaniem zdjęcia należy napisać "biorę udział" w komentarzu pod tym postem. Zgłoszenie wyślij pod e-mail: wik.piszczek0706@gmail.com a w treści napisz adres swojego bloga (jeżeli posiadasz), temat jaki wybrałeś/aś, imię zwierzaka. Jeżeli chcesz, możesz również napisać informacje dodatkowe o pupilu, które pojawią się pod twoją pracą jeżeli wygrasz. Liczę na dużo zgłoszeń:)

A oto tematy:
 -"sztuczka mojego pupila",
-"śmieszna poza/zabawa mojego pupila",
- "najlepszy przyjaciel mojego pupila",
- "agility - sport stworzony dla mojego psa"
 -"kolekcja zabawek mojego pupila (ze zwierzątkiem na zdjęciu)",


 Pozdrawiamy
W&E

12 komentarzy:

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)