sobota, 30 maja 2015

Jeszcze miesiąc.!

  Na początku tego posta chciałam was baaardzo przeprosić za długą nieobecność. Jakoś po prostu nie miałam weny i praktycznie nadal jej nie mam. Już od długiego czasu myślę nad napisaniem czegoś, ale nic ciekawego się przez ten czas nie wydarzyło i nie ma o czym pisać. W końcu żeby nie robić tak dużego odstępu między postami, postanowiłam naskrobać o naszych planach na wakacje, które -jak pewnie już wiecie- są za niecały miesiąc.! ;D
  
   Co planujemy w wakacje.?
1. Oczywiście leniuchowanie, najczęściej przed telewizorem (bo jakżeby inaczej.!)
2. Nauka m.in.:
   -aportu (mimo czasu poświęconego na tą komendę, nadal ucieka z aportem zamiast mi go przynosić. Znacie może jakiś skuteczny sposób.?)
   -zostań,
   -wskakiwanie na plecy,
   -"twist",
   -waruj,
   -stanie na przednich łapach,
   -chodzenie bokiem,
Liczę na to, że przynajmniej
połowę z tych komend uda mi się go nauczyć. ;)
3. Bardzo długie spacery m.in. z Pauliną i Mirą oraz Kacprem i Czakim.
4. Zakupienie szelek Julius-K9
5. Zakupy w Zooplusie
6. Oczywiście częstsze pisanie postów
7. Stworzenie filmika z komendami Eddy'ego
8. Oczywiście podsumowanie wakacji na początku września.

  Przepraszam was za to, że ten post jest taki krótki i spontaniczny. Mam nadzieję, że następny będzie dłuższy i ciekawszy.
  Co do konkursu... Jako iż mam tylko trzy zgłoszenia ( Od właścicielki bloga: http://wesolepupile.blogspot.com/, http://max-psiprzyjaciel.blogspot.com/ oraz http://jaimojezwierzaki117.blogspot.com/ ) postanowiłam go 'odrobinkę' przedłużyć. :) Mianowicie zgłoszenia możecie wysyłać jeszcze do 7 czerwca. Liczę na to, że jeszcze ktoś się zgłosi. ;)


Pozdrawiamy
W&E

PS. Jakie wy macie plany na wakacje?

5 komentarzy:

  1. Nie martw się, nie jesteś jedyna. Ją też nie mam kompletnie weny i już kolejny post piszę żeby napisać, a nie z przyjemności. Ciekawe plany. A co do szelek Julius K9 bardzo polecam. Miałam doświadczenie z wieloma firmami jednak te są najlepsze i co najważniejsze bardzo bezpieczne. Bardzo polecam.
    Pozdrawiam Ciebie i Eddy'ego.
    PS. To ja Z pupilem przez życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami po prostu trzeba odetchnąć i nie pisać, każdy blogger to zrozumie =). Możesz napisać o rzeczach Eddiego, waszym codziennym dniu czy też zabawnych faktach na jego temat. Tematów jest mnóstwo.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba każdy musi czasem trochę odpocząć.. :D

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam teraz przerwę, może nie do odpoczynku od bloga, tylko nie miałam kompletnie czasu na nic :/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku zawsze idzie dobrze, a później ma się po prostu pustkę w głowie. Możesz napisać jakieś porady dotyczące yorków, opisać z jakimi psami się widujecie, co Eddy ma w "szafie" ( przegląd: jaka smycz, obroża, zabawki itp ) Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę, a poza tym każdy potrzebuje odpoczynku. Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ! ( http://roxithedog.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)