poniedziałek, 5 stycznia 2015

Terrierowe życie

 Coś za często pisze te posty-wczoraj, dzisiaj... to prawdopodobnie z nudów;) Przerwa świąteczna razem z częstym pisaniem dobiega końca. Wracam do "rzeczywistości" czyli nadmiaru pracy, zadań domowych oraz mniej czasu na zajmowanie się Eddym. Posty będą dodawane do 2 tyg. zazwyczaj w weekendy czy piątkowe wieczory. Mało osób zagląda na ten blog, ale przynajmniej ktoś jest.
 Ten post będzie o zaletach oraz wadach mojego psa. Oczywiście będą zdjęcia:)

Zalety:

-Może spac gdzie chce,
-Zostaje wyprowadzany na spacery,
-Może swobodnie biegac po ogrodzie,
-Ma swojego bloga,
-Dostaje jedzenie,
-Cieszy się z każdej zabawki,
-Jest moim "modelem" od 4 mies. życia,


Wady:


-Boi się obcych ludzi,
-Musi miec kąpiel co 2 tyg.,
-Jest wybredny co do jedzenia,
-Ciężko go czegokolwiek nauczyc,
na razie więcej wad nie znalazłam, ale jakieś pewnie jeszcze znajdę;)








Ten post nie był zbyt interesujący, ale mam nadzieję, że chociaż trochę się spodobał.

Wiktoria&Eddy




P.S Chciałam podziękować osobą, które na tego bloga zaglądają i komentują posty. To wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania. Jak już wcześniej wspomniałam, posty będą dodawane do 2 tyg, ale mam nadzieję, że to niczego nie zmieni.


6 komentarzy:

  1. Każda psina nie jest idealna, Fifi też aniołkiem nie jest ;) Eddy ma sporo zalet ;o, najfajniejsza to ta z blogiem :D
    Pozdrawiamy
    Ola, Kinga, Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero dzisiaj weszłam ale widzę że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog <3 bede czytać :)
    zapraszam do nas
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy psiak ma jakieś wady, ale myślę, że zawsze znajdzie się więcej zalet. Życie z idealnym psem byłoby nudne. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na liebster blog award :D
    http://mojpiesellady.blogspot.com/2015/01/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)