piątek, 2 stycznia 2015

Nowy rok

Oto pierwszy post w nowym roku 2015. Wam również ubiegły rok tak szybko minął? Na święta Eddy dostał zabawki, koc oraz smakołyki , a ja aparat fotograficzny!
-pluszowy skunks z 6 piszczałkami (aktualnie zostały tylko 2),
-28cm szarpak mojego autorstwa,
-frisbee DOG-O-SOAR jr.,
-piłka aportowa,
-piłka z piszczałką (aktualnie zepsutą),
-szarpak z dwiema piłkami,
-2x smakołyki LET'S BITE! (nie uwzględnione na zdj.),
-koc w psie łapy i kosci,
-aparat fotograficzny SAMSUNG WB350F (czerwony),
Miałam okazje do robienia zdj., ponieważ akurat na święta zaczął padac śnieg, także zaczęło się szczekanie i tarzanie Eddy'ego w nim. Oto kilka fotek mojej bestii na śniegu i w domu:



W ubiegłym roku 2014 razem z Eddym odbyliśmy dużo spacerów i zabaw, czyli dużo aktywnych dni. Oczywiście były też dni w których leniuchowaliśmy. Prawie co tydzień spotykaliśmy Paulinę z owczarkiem niemieckim Mirą i kolegę Kacpra z cocer spanielem Chackim. Nauczyłam Eddyego wielu komend m.in. siad, leżec, podaj łapę czy jeszcze chodzenie przy nodze. Ogólnie cały rok był udany, ale mam nadzieję, że 2015 będzie o wiele lepszy, aktywny oraz dla mnie lepszy w szkole i tresurze mojej bestii;)
Macie jakieś noworoczne postanowienia? Możecie się nimi podzielic w komentarzach:)
                                                                       
                                                                                                                                                        Eddy&Wiktoria

5 komentarzy:

  1. z aparatem nowym to dopiero pierwsze dni, także myślę, że zdjęcia będą coraz lepsze. Ja lubię takie zdjecia nisko, z wysokości psa :)
    Pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne 'zdobycze' :)
    Chętnie zaobserwujemy, jeżeli będzie taka możliwość ;)
    Zapraszamy też do nas
    firo1331.blogspot.com
    Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaliście nominowani do Libster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu http://tosiowelovelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania. Możesz śmiało polecić swojego bloga! Chętnie zajrzę ;)